RSS Feed

Cermin Mata Baharu.

0

Tuesday 26 July 2011 by

Hari-hari seperti biasa. Dengan tidur yang tidak normal, bangun waktu petang yang agak pening terus bersiap. Cermin mata baharu harus disiapkan segera. Dah rasa macam apa je pakai spek ada selotep. Bapak dan juga mak aku sibuk bergelak ketawa kerana spek yang jahanam ni.   *tu la kau. tidur lasak sangat. padan muka.

Tepat pukul 4 terus bergegas ke Padini Bukit Tinggi. Sebab dekat sana sahaja ada bingkai pesen aku. Tempat lain susah nak dapat. Nak tak nak terpaksa la. Ikut perancangan nak beli terus berambus. Lalu je depan panggung wayang, settle. Directly aku dengan ayan terus pergi kaunter ticket. Tanpa segan dan silunya kami bertanyakan harga ticket. Harry Potter menjadi pilihan. 6.45 start movie. Tonton punya tonton pukul 9 habis. Sejuk jangan kau cerita. Hampir beku aku dekat dalam. HAHA,


*jadi kalau kau rasa duduk dalam panggung wayang dekat 3jam tanpa memakai sweater, kau jangan nak salahkan aku. sumpah kau beku. Fikir baik-baik.


Leave a Reply