RSS Feed

Baju Raya Hitam.

0

Monday 25 July 2011 by

Baru sebentar tadi sepupu aku, Farhan Azman bertanyakan mengenai baju raya aku warna apa.    *puasa dulu la ayan.

Aku cakap la entah sebab mak aku yang choose colour tema this year. Lalu dia berkata,


Ayan: Aja, tahun ni kita cari baju melayu hitam tak? Sebab kalau boleh aku nak semua matching. 
Aku: Kita semua matching? Sapa je?
Ayan: Superfriends semua la. Kalau kita ada job malam biar pakai colour hitam.Nampak la matching semua.
Aku: Tengoklah ayan. Aku kerja pun tak lagi. Job pun macam ada tak ada je.


*Sebenarnya kami dah menyimpang jauh dari subject yang sebenar. PUASA. HAHA. Aku sendiri pun tak pernah terfikir boleh tersasar jauh sampai raya. Entah puasa dapat settel ke tak itu aku tak tahu.


pee/ass: Jadi, moral dialog ini , kalau nak bercerita jangan borak pasal raya. Sebab kalau orang lain dengar tak pasal-pasal kena maki. Sekian.


Leave a Reply