RSS Feed

Bienvenue Visiteur!

0

Saturday 23 July 2011 by

Hello and Selamat Datang. *sumpah, aku rase macam nak pecah kepale bagi greetings macam ni.

Seriously aku sendiri tak pernah terfikir nak buat blog, nak create blog, nak menceceh dalam blog dan berbagai lagi. sumpah! tak percaya tanya kakak aku.
Sedangkan adik aku sendiri ada blog. Tu pun dia share dengan awek dia. *gelak kecil dalam perut.
1st dulu aku tengok orang berblogging ni macam pelik. Sampai one day aku tanye kakak aku, "kak siti, seronok ke main menatang jadah ni?" maka seraya dia pun berkata, "boleh tahan la. asal? kau nak try jugak?" berkata aku dengan megahnya, "enggak mahu la. bosan benda alah ni semua."


Then tahu-tahu aku dah terpacak depan laptop, sampai otak aku serabut nak buat macam mana. *lepas ni kau tengok page ni aku rase kau boleh pengsan.
HAHAH.


Itu sahaja yang aku nak carut. Rajin-rajin singgah lagi. Tinggal!









Leave a Reply